Facebook ne želi da ga koristimo zbog vijesti

Meta je odlučila da potpuno ukine Facebook News jer korisnici ove društvene mreže na nju ne dolaze zbog vijesti, niti je cilj kompanije da tako bude.

Podsjećamo, opcija Facebook News pokrenuta je 2019. godine. Tada je iz kompanije poručeno da se nadaju da će uvođenjem Facebook News pomoći da se održi sjajno novinarstvo i ojača demokratija, te da je istraživanje pokazalo da nedovoljno serviraju mnoge teme koje su ljudi najviše željeli, posebno vezane za kategorije kao što su zabava, zdravlje, posao i sport. Ipak, vremenom se to promijenilo.

Facebook News, koje se nalaze u kartici News, više nisu dostupne u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj, a od narednog mjeseca više neće biti dostupne ni u SAD i Australiji.

Sada Meta ima drugačiju poruku, ponavljajući tvrdnju da “vijesti čine manje od tri odsto onoga što ljudi širom svijeta vide na svojim Facebook feedovima”.

Umjesto da plaća izdavačima, Meta će “morati usmjeriti vrijeme i resurse na stvari koje ljudi kažu da žele vidjeti više na platformi, uključujući kratke video snimke”, navode iz kompanije.

Pozivaju korisnike, medijske kuće, da nastave objavljivati poveznice na svojim stranicama, koristeći proizvode kao što su Reels i oglasi kako bi privukli ljude na vlastite web stranice, daleko od Facebook-a.

Medijske kuće i dalje će moći da dijele svoj sadržaj na platformi i korisnici će i dalje moći da dijele bilo koji novinski članak na svojim profilima.