Viber uveo poslovni inboks

Popularna chat aplikacija od januara je svojim korisnicima omogućila dvije nove funkcije: Poslovni inboks i Komercijalne naloge.

Poslovni inboks kreiran je s cijem unapređenja komunikacije između brendova i korisnika aplikacije. To je poseban odjeljak koji se nalazi u vrhu liste chat-ova.

Poslovni inboks bi trebalo da služi za to da u njega prebacite sve poruke koje vam šalju Viber nalozi brendova ili poslovni profili (bankarske notifikacije, potvrda za porudžbine iz dostave…) i aktiviraće se kada stigne prva poslovna poruka.

Sve prepiske koje ste već imali sa brendovima i kompanijama automatski se prebacuju u ovaj novi inboks, a takođe i nove prepiske koje ostvarujete. Na taj način biće mnogo lakše pronaći informacije koje saopštavaju brendovi i kompanije.

Isto tako, bilo koju stvar iz Poslovnog inboksa možete vratiti nazad u glavni ekran sa privatnim chat-ovima. Neke poruke ili komunikaciju možete pinovati na vrh inboksa.

Drugi novitet koji je Viber uveo su Komercijalni nalozi, pomoću kojih će poslovni nalozi kompanija i brendova biti jasno označeni, vidljiviji i lakši za pronalazak u pretrazi na Viberu.

Na nalogu će biti vidljiv naziv brenda, logo, verifikacija, opis, kontakt podaci itd, a moći će se proslijediti i drugim kontaktima. Komercijalni nalog će moći staviti opis dužine do 1000 karaktera i ispisati tri adrese, adresu sajta i brojeve telefona.