TikTok uvodi horizontalni prikaz videa preko cijelog ekrana

TikTok je isprobava opciju po kojoj je moguć horizontalni prikaz interfejsa na cijelom ekranu.

Opcija je dostupna odabranim korisnicima, a uključuje se pomoću tastera koji se pojavi na četvrtastim ili pravougaonim video klipovima koji se izlistavaju u TikTok feed-u.

Klikom na taster video se proširi u horizontalnom nivou na cijeli ekran.

Video klipovi na TikTok-u su kratki i najčešće snimljeni vertikalno, dok autori često na klip stave poruku “okreni telefon” ako snimaju u modu koji nije vertikalni.

TikTok u posljednje vrijeme pokušava da na platformi omogući alate koji su karakteristični za YouTube, pa su nešto ranije produžili maksimalnu dužinu videa sa tri minuta na 10.

Između dvije platforme traje velika borba i takmičenje ko će privući i zadržati više korisnika. TikTok je sa svojom formom objave video sadržaja napravio malu revoluciju na tržištu društvenih mreža. Nakon što je mreža postala izuzetno popularna, konkurencija je kopirajući ih i sama uvela nove načine objave videa.

Na taj način dobili smo popularizaciju Instagram Reels-a i kreiranje i promociju YouTube Shorts-a. YouTube je u posljednje vrijeme, pokušavajući da dostigne TikTok, dosta ulagao u Shorts. Uvedeni su nadimci za autore, omogućena je monetizacija sadržaja, zumiranje snimaka, kraće reklame…

TechCrunch je objavio da djeca i tinejdžeri više vremena provode na TikTok-u nego na YouTube-u.