LinkedIn nezaustavljivo raste iz dana u dan. U posljednje tri godine dobio je čak 200 miliona novih korisnika i udvostručio godišnji prihod.
Iako su mnogi još uvijek sumnjičavi prema poslovnoj društvenoj mreži u vlasništvu Microsoft-a, LinkedIn polako ali sigurno postaje sve jači.
U posljednje tri godine registrovali su čak 200 miliona novih profila. Godišnji prihod je udvostručen – te sada iznosi 10 milijardi dolara!
Neki smatraju da je upravo u tom tihom napretku njegova glavna snaga. Ali i u reputaciji koju je stekao tokom 18 godina postojanja. Korisnici u njega jednostavno imaju povjerenja i upravo zato LinkedIn raste i kada to niko od njega ne očekuje.
Ono po čemu se ova mreža razlikuje od drugih jeste izostanak „ovisnosti“ inicirane pritiskom da se neprestano bude aktivan. Sasvim je u redu svratiti na feed tek s vremena na vrijeme i ostati nijemi posmatrač.
Ali nezanemariva je korist koju korisnici dobijaju od kolega koji dijele vrijedne vijesti i savjete u vezi sa industrijom u kojoj rade.
Druge društvene mreže su prepoznale benefite ove poslovne platforme, te su pokušale da uvedu slične funkcije za traženje i oglašavanje radnih mjesta. Posljednji takav pokušaj učinio je TikTok.
Ni LinkedIn nije ostao „dužan“. I pored neuspješne implementacije story formata, ova platforma nastavlja da testira nove alate, te je najavljeno potencijalno uvođenje funkcije audio-soba po ugledu na Clubhouse.