Clubhouse, društvena mreža gdje se komunikacija vrši samo audio pozivima, sve je popularnija u posljednje vrijeme. Posebno je zanimljivo, ipak, to što dobija veliki broj novih korisnika u Kini.
Prema podacima analitičke kompanije Sensor Tower, u Kini je do 31. januara preuzeta 2,3 miliona puta.
U pitanju je aplikacija koja je potpuno besplatna, ali možete da joj se priključite samo ukoliko vam neki član pošalje pozivnicu. Zbog toga Kinezi plaćaju i do 50 evra kako bi ih neko pozvao.
Jedan od glavnih razloga što je Clubhouse toliko popularan u Kini jeste upravo sloboda govora. S obzirom na cenzuru koja vlada na tamošnjim društvenim mrežama, Kinezi na razne načine pokušavaju da se umreže. Razgovori se ne snimaju, što u teoriji osigurava privatnost.
U posljednjih mjesec dana, čak i Mark Zuckerberg i Elon Musk su učestvovali u razgovorima putem ove aplikacije i na taj način doprinijeli velikom skoku popularnosti.