Kompanija je ovu opciju testirala još u martu, a prije nekoliko dana od sada je i zvanično, na YouTube-u nema više brojače sviđanja i nesviđanja.
To znači da više nećete moći gledati video i razmišljati da nešto nije popularno ili nekvalitetno ako ima puno nesviđanja.
Ipak, ta opcija će ostati vidljiva i korisnici će imati mogućnost da kliknu, samo sad neće biti vidljivi za ostale.
Nakon testiranja ideje ranije tokom godine, YouTubeu se svidjelo ono što su otkrili:
“Kako bismo osigurali da YouTube podstiče interakciju s poštovanjem između gledaoca i autora, uveli smo nekoliko opcija i pravila za poboljšanje njihovog iskustva. I ranije ove godine eksperimentisali smo s tipkom ne sviđa mi se kako bismo vidjeli mogu li promjene bolje zaštititi naše autore od uznemiravanja i smanjiti napade nesviđanja. Kao dio ovog eksperimenta, gledaoci su i dalje mogli vidjeti i koristiti opciju Ne sviđa mi se. Budući da im broj nije bio vidljiv, otkrili smo da je manja vjerovatnoća da će ciljati opciju za nesviđanje videozapisa kako bi povećali broj. Takođe smo direktno čuli od manjih autora i onih koji tek počinju da su nepravedno ciljani takvim ponašanjem — a naš je eksperiment potvrdio da se to događa u većem broju na manjim kanalima.”
To bi trebalo pomoći manjim kreatorima koji su ovako napadnuti i pomoći u zaštiti njihovog kanala od štetnih posljedica potencijalnih gledaoca.
Takođe, tu je i činjenica da će ovo pomoći velikim kompanijama čiji se videozapisi mogu ne sviđati jer su učinili nešto što obožavaoci smatraju lošim.
Broj nesviđanja i dalje će biti dostupan samim kreatorima, koji jedini mogu vidjeti brojke iza kulisa.