Pojedini Youtube korisnici primijetili su u posljednje vrijeme da im se na početku videa nudi više oglasa koje ne mogu preskočiti nego što je to bilo ranije.
Kako mediji prenose, neki ljudi su prijavili i čak 10 oglasa u nizu koji se ne mogu izbjeći, pri čemu je, kako navode, svaki trajao pet do 10 sekundi. Iz Youtube-a su poručili da je nagli porast broja oglasa koji se ne mogu preskočiti samo test.
„Fokusirani smo na pomaganje brendovima da se povežu sa publikom širom svijeta i uvijek testiramo nove načine prikazivanja oglasa koji poboljšavaju iskustvo gledalaca”, navode iz Youtube-a.
Pojašnjavaju da su proveli mali eksperiment na globalnom nivou u okviru kojeg su smanjili pauze između oglasa. Ova platforma za dijeljenje videa, koja je u vlasništvu kompanije Google, navodi da su pomenute uzastopne reklame kratkog formata, te da traju šest sekundi.
Dakle, oni koji koriste besplatnu verziju Youtube-a i nisu pretplaćeni na YouTube Premium mogli bi u budućnosti biti “prisiljeni” da gledaju sve te kratke reklame prije početka emitovanja željenog videa.
Da li će biti moguće naviknuti se na to, ili će ova novina za neke korisnike biti „kap koja je prelila čašu“, ostaje da vidimo. Većini korisnika te platforme trenutno se prije početka videa pojavljuju dvije reklame, što potvrđuje da je opcija sa pet za sada samo u fazi testiranja.