YouTube je objavio da eksperimentiše sa skrivanjem dislike opcije kako bi obeshrabrio one koje namjerno daju negativan glas videozapisima autora i kanala.
Ovaj eksperiment je drugačija implementacija rješenja o kojima je kompanija prethodno raspravljala, ali je sličan drugim pokušajima koje su platforme poput Instagram-a preuzele da zaustave konkretne napade.
U trenutnoj postavci “like” i “dislike” su vidljivi na pojedinačnoj stranici, a sada će se samo lajkovi prikazivati tokom reprodukcije videozapisa.
Iz kompanije kažu da dislike-ovi mogu negativno uticati na autora i mogu motivisati ostale da pokrenu negativnu kampanju na videozapis. U suštini, ideja je da broj dislike-ova bude skriven tokom gledanja što bi bio dovoljan motiv da se pridružite i povećate broj pregleda sadržaja.
Autori se oslanjaju na negativne komentare i ocjene kao oblik informacija kako bi usmjeravali svoju kreativnost. Kao što pojedini namjerno daju videoigri lošu kritiku na Steam-u, onda je to lako zloupotrijebiti.