WhatsApp je najpopularniji, ali je TikTok u nečemu uspješniji

WhatsApp je najpopularnija društvena mreža, ali na TikTok-u korisnici provode najviše vremena, pokazuje izvještaj Digital 2023 Global Overview.

Dakle, prema podacima koji stoje u izvještaju, aplikacija za razmjenu poruka u vlasništvu kompanije Meta omiljena je među korisnicima, ali na TikTok-u se korisnici duže zadržavaju.

WhatsApp ima više od dvije milijarde mjesečno aktivnih korisnika i treća je aplikacija po broju preuzimanja u prošloj godini, a ispitanici koji su obuhvaćeni ovim istraživanjem izjasnili su se da im je ona najomiljenija.

I pored toga što Instagram i Facebook imaju više mjesečno aktivnih korisnika od popularne aplikacije za razmjenu poruka, blizu 16 odsto korisnika društvenih mreža obuhvaćenih istraživanjem, starosne dobi između 16 i 64 godine, navelo je da je WhatsApp za njih broj jedan. Drugo mjesto na listi popularnosti, sa učešćem od 14,3 procenta, zauzeo je Instagram, a slijedi ga Facebook. Četvrti je kineski WeChat, dok je TikTok tek na petom mjestu.

Ipak, TikTok je u nečemu uspješniji od svih drugih mreža, pa i WhatsApp-a. Naime, na TikTok-u se korisnici najduže zadržavaju, te su tako u prošloj godini mjesečno provodili u prosjeku 23 časa i 28 minuta na toj mreži, što je gotovo za petinu duže nego 2021.

WhatsApp je tu podbacio. Korisnici uređaja s Android operativnim sistemom prošle godine mjesečno su u prosjeku provodili 17 časova i 20 minuta koristeći WhatsApp, što je 6,7 odsto manje nego 2021. godine.