Nije svejedno u koje doba dana objavljujemo videe na TikTok-u

Kvalitet sadržaja ne garantuje da ćete postati popularni na TikTok-u. Na putu do uspjeha na toj mreži najbitnija je kreativnost, ali analize pokazuju da je jako važno i “ubosti” idealno vrijeme za objavu videa.

Čak 850 miliona aktivnih korisnika širom svijeta, među kojima je mnogo robnih marki, pokušava se istaći, izdvojiti na TikTok-u i tako silni uloženi trud učiniti isplativim. Ipak, to ni velikim kompanijama nije lako.

Marketing Hub je nakon analize više od 100.000 objava uspio da dođe do zaključka koji su to dani i dijelovi dana najpovoljniji za objavljivanje video klipova na toj društvenoj mreži. Objavljivanje u “idealno” vrijeme obezbjeđuje da video snimci privuku pažnju više ljudi.

Pogledajte rezultate analiza i pokušajte i sami dijeliti videe baš u preporučenom terminu kako biste se uvjerili da li zaista ima efekta.

Ponedjeljak: 6, 10 i 22 časa

Utorak: 2, 4 i 9 časova

Sreda: 7, 8 i 23 časa

Četvrtak: 9, 12 i 19 časova

Petak: 5, 13 i 15 časova

Subota: 11, 19 i 20 časova

Nedjelja: 7, 8 i 16 časova