Facebook je prošle sedmice razdvojio dugme Home na dva dijela, što je redizajn koji treba da pomogne u otkrivanju novog sadržaja baziranog na personalizovanim preporukama.
Sada će uz Home postojati opcija Feeds, a ona neće sadržavati predloženi sadržaj, već najnovije objave prijatelja i praćenih grupa. U kartici Feeds korisnici će moći stvarati “favorite” kojima filtriraju prijatelje, stranice i grupe do kojih im je najviše stalo.
Cilj nekadašnjeg sinonima za društvene mreže je da ostane relevantan u borbi sa konkurentima poput TikTok-a, koji plijene pažnju mlađih generacija zahvaljujući kvaliteti preporuka.
Naravno, kao što su i ranije optuživani za kopiranje tuđih ideja jer nemaju svojih, tako se i ova promjena može vidjeti kao jasna kopija organizacije sadržaja na TikTok-u.
Facebook svoju promjenu naziva “sistem za otkrića”, sa ciljem da korisnicima servira zabavniji i preporučeni sadržaj, a personalizovane preporuke se zasnivaju na vještačkoj inteligenciji.
I Home i Feeds će i dalje biti puni reklama, dok će kartice Facebook Watch i Groups ostati iste kao i do sada.
Dok ste u opciji Home biće vam vidljivi Stories sa Facebook-a i Reels sa Instagram-a, što je neka vrsta podsticaja da imate instalirane obe platforme.
Novi izgled platforme dolazi nakon što je objavljeno da će korisnicima biti dozvoliti korištenje do pet profila unutar jednog naloga, kako bi se olakšala personalizacija i iskustva pri interakciji s različitim grupama – rodbina, prijatelji, kolege sa posla, na primjer.