Ultimativni vodič za uspješan YouTube kanal

Video sadržaj i dalje ima brojne poklonike koji mu se okreću kao prvom među jednakim izborima za plasiranje sadržaja na platformama.

Iako su u posljednje vrijeme kratke forme sve popularnije, YouTube i dalje dobro kotira kada je riječ o popularnosti.

Svake minute se na ovaj servis uploada nešto više od 100 sati novog video materijala. Takođe, brojne zvijezde su stekle globalnu slavu dijeleći video sadržaj upravo na svojim kanalima na ovoj platformi.

Sve vodi ka jednom, jednostavnom pitanju – kako zapravo napraviti uspješan YouTube kanal? Za sve koji ga sebi postavljaju, slijedi svojevrstan ultimativni vodič:

Svi uspješni i dokazani autori će vam reći da je za početak potrebna – ljubav. Da, baš tako, sugerisaće vam da sadržaj koji postavljate na svoj kanal bude kreiran s ljubavlju.

Budite originalni – što znači da pokušate pronaći i razvijati svoj, prepoznatljiv stil, bez obzira kojoj oblasti ili tematici ste naklonjeni. Vlastiti stil će vas izdvojiti iz mase i upravo na osnovu njega ćete se i dopasti korisnicima platforme.

Ipak, i kvalitet ne smije biti upitan. Jer, ne vrijedi vam ni sva ljubav, ni originalnost, ako na kraju ne ponudite sadržaj koji nije dovoljno tehnički kvalitetan. Zato je i ulaganje u dobru opremu uvijek neophodno.

Morate tačno znati kome se obraćate, što će reći da je nužno da odredite svoju ciljnu grupu. Isrti sadržaj nije jednako zanimljiv ljudima različite dobi ili interesa, tako da i o tome morate voditi računa – ukoliko se, recimo, okrećete tinejdžerima, sadržaj koji plasirate treba da bude prilagođen upravo njima, kako bi vas upravo oni i prepoznali kao nekoga koga žele da prate.

S obzirom da je YouTube pretraživač, morate obratiti pažnju i na ključne riječi, prilikom postavljanja i optimizacije video zapisa.

Obratite pažnju i na kontunuitet – ne pravite prevelik vremenski raspon od jedne do druge objave, jer će tako pratioci izgubiti interes, logično.

Širite glas o sebi – poveznice na individualne video zapise dijelite na svim svojim profilima na društvenim mrežama i putem web stranice. I ne samo njih, već i cijeli kanal, samo je važno da procijenite gdje šta najbolje funkcioniše.

I da, aktivnosti na objavi su itekako poželjne tokom prva 24 časa nakon objave, jer će tako algoritam prepoznati da se “nešto dešava” i preporučivaće je. Stoga po objavi, podijelite video na društvenim mrežama, pozovite na interakciju i tako ga malo “pogurajte”.