Twitter testira identifikovanje bot naloga kako bi izvor informacija na ovoj platformi bio što transparentniji, a samim tim i komunikacija.
Ponekad je teško utvrditi da li su autori objava na društvenim mrežama stvarne osobe ili botovi. Zato Twitter želi posebno označiti bot naloge putem posebnih alata koje razvija tim ove kompanije.
„Šta jeste, a šta nije bot? Uz nove oznake olakšavamo identifikaciju #GoodBots i njihovih automatizovanih tvitova“, objavili su predstavnici Twitter-a na zvaničnom profilu.
What's a bot and what's not? We're making it easier to identify #GoodBots and their automated Tweets with new labels.
Starting today, we’re testing these labels to give you more context about who you're interacting with on Twitter. pic.twitter.com/gnN5jVU3pp
— Twitter Support (@TwitterSupport) September 9, 2021
Objave koje su napisali roboti imaće oznaku automatizovano. Tako će komunikacija biti mnogo transparentnija.
Botovi imaju jako lošu reputaciju jer se često koriste za spamovanje i širenje dezinformacija. Međutim, učesnici na ovom projektu smatraju da ipak treba razlikovati loše od dobrih botova.
Ali svakako naglašavaju kako je za korisnike izuzetno važna informacija ko odnosno šta stoji iza određenih poruka koje se šalju putem ove društvene mreže. Tako će sami moći da smjeste informacije u određeni kontekst i prema tome odrede njihovu relevantnost.