Twitter testira vlastite mogućnosti i sada nudi priliku korisnicima na odabranim tržištima da šalju direktne glasovne poruke svojim kontaktima.
Ovo slijedi funkciju koja vam omogućava slanje glasovnih tvitova, koja je takođe testirana prošle godine. Ovog puta, glasovni DM se testira u Brazilu, Indiji i Japanu, nekim od njihovih najvećih tržišta.
Svaka govorna direktna poruka može trajati do 140 sekundi, slično kao i glasovni tvitovi. Slanje je prilično jednostavno. Samo otvorite postojeći razgovor ili započnite novi na uobičajeni način. Zatim možete da dodirnete ikonu za snimanje glasa da biste započeli kreiranje poruka, a zatim da je ponovo dodirnete da biste je završili. Takođe, imate mogućnost da poruku prvo preslušate prije slanja.
Korisnici iOS-a takođe mogu da pritisnu taster za snimanje i zadrže da započnu snimanje, a zatim prevuku nagore i otpuste za slanje. Vjeruje se da će ova funkcija doći i na Android uređaje.
Ako ste dobili glasovni DM, možete ga preslušati na svom mobilnom uređaju, a takođe i u web pretraživaču. Međutim, kreiranje i slanje trenutno je ograničeno samo na pametne telefone i tablete. To će se vremenom vjerovatno promijeniti, kako se predstavljanje bude širilo, jer mnogo ljudi koristi Twitter na svojim računarima.
Čini se da Twitter mnogo ulaže u glasovni i audio prostor jer pronalazi sve više načina da angažuje korisnike na platformi. Twitter Spaces je trenutno još uvijek u ograničenoj beta verziji, ali kompanija nastoji da izazove novu platformu Clubhouse u pogledu audio ćaskanja i razmjene poruka. Potonji “talasa” uvođenjem razgovora isključivo na osnovu poziva, podstičući kompanije poput Twitter-a i Facebook-a da kreiraju svoje verzije.