Kompanija Twitter započela je testiranje nove opcije – objavu fotografija, koju su popularno nazvali „ono što vidiš je ono što dobiješ“.
Ova opcija bi trebalo da donese potencijalno rješenje za problem kropovanja fotografija. Kako su istakli iz kompanije, novom opcijom fotografije će se na mreži pojavljivati u istom formatu u kojem korisnik mreže postavlja fotografiju.
„Sada testiramo ovu opciju na Android i iOS uređajima. Kada odlučite da objavite fotografiju na našoj mreži, ona će se na vremenskoj liniji pojaviti u istom kvalitetu kojeg je fotografija imala prije objavljivanja, to znači da će biti veća i bolja“, istakli su iz kompanije.
Twitter takođe radi na testiranju nove 4K opcije objavljivanja sadržaja na Android i iOS uređajima kako bi unapredili opcije dijeljenja medijskog sadržaja.
Sa novim prikazom fotografija trebalo bi da bude manje iznenađenja po pitanju algoritma, koje su korisnici mreže prijavljivali tokom jeseni prošle godine.
U većini tih slučajeva, fotografije koje su bile neodgovarajuće veličine bi bivale automatski isječene putem algoritma, zbog čega je raslo nezadovoljstvo korisnika. Najčešći problemi koji su se pojavljivali bili su vezani za softver koji je pravio primarne boje kože u odnosu na druge faktore.