Twitter istražuje pretplatu kako bi smanjio oglase

Društvena mreža Twitter istražuje mogućnost pokretanja pretplate kako bi smanjili broj oglasa koji se pojavljuju pred korisnicima.

Trenutno je u opticaju više ideja, uključujući i misterioznu “Rogue One” pretplatu, koja bi se ubirala dodatno za Tweetdeck, ali i premium pakete za naprednu nadogradnju profila.

Predstavnik ove kompanije Brus Falk je potvrdio da mreža radi na ovim unapređenjima, ali nije ponudio više detalja o samom projektu.

Svijet potencijalnih plaćenih opcija dolazi samo nekoliko dana nakon što je predstavljen newsletter servis Revue, i istraživao opcije kao što je newsletter pretplata. Međutim još uvijek ne postoji potvrda da će naplaćivati newslettere.

Ovo nije jedini gigant socijalnih mreža koji istražuje plaćene servise. Iz Facebook-a oduvijek tvrde da će imati besplatnu verziju, ali je jasno da su ostavili otvorena vrata i za plaćeni model.

Kao što je slučaj sa drugim mrežama, Twitter bi mogao sa uvođenjem ove opcije stvoriti sigurnije prihode koji nisu vezani za uspone i padove na tržištu, međutim, marketinške firme sigurno neće ovu vijest dočekati sa oduševljenjem jer će ova opcija eliminisati njihove oglase na toj mreži.