Tržni centar u metaverzumu? Već je otvoren!

Virtuelni tržni centar je namijenjen potrošačima novog doba, brendovima, korporacijama ili onima koji žele da investiraju u NFT.

Metamall je metaverzalna platforma koja omogućava korisnicima da kupuju, posjeduju, grade, razvijaju virtulene nekretnine i ulože ih kao nezamjenljive tokene (NFT).

„To je između fizičkog tržnog centra i tradicionalne e-trgovine“, rekao je Serge Gianchandani, suosnivač Metamall-a, i dodao da je ideja da se kombinuje ono što vidite na sajtu za kupovinu sa boljim vizuelnim iskustvom, gdje korisnici mogu da uđu u tržni centar u virtuelnoj stvarnosti i komuniciraju sa stvarnim ljudima.

Metamall, metaverse trgovački centar, je platforma izgrađena na Solani, virtuelnom svijetu zasnovanom na blokčejnu koji generišu korisnici.

„Možete kupiti ili iznajmiti prostor u Metamall-u i lokacija postaje vaša“, kaže Sahan Ray, šef poslovnog razvoja u Metamall-u.

U početku, Metamall će imati 20 brendova, od velikih prodavnica do vodećih kozmetičkih brendova kada platforma postane živa u aprilu. Plan je da se taj broj poveća na 200-250 brendova u narednih šest mjeseci.

„To je u suštini kao grad u kojem možete biti pasivni investitor, posjedovati nekretninu i zarađivati od toga“, objasnio je Ray.

Tržni centar u metaverzumu? Već je otvoren!

Troškovi posjedovanja nekretnine počinju od 225 dolara, što je za prostor od 900 kvadratnih metara, i do 27.000 dolara za onaj većih dimenzija.

„Svaki prostor je NFT i ima određeni broj. Ako želite da ga prodate, onda morate da odete na pijacu. Na osnovu potražnje, ljudi će kupovati i plaćati prostor“, pojasnio je Gianchandani.

S obzirom da vlasnici prostora u Metamall-u nisu vezani zakonima fizike, slobodni su da eksperimentišu kada je riječ o dizajnu prodavnica i nude jedinstveno i impresivnije iskustvo kupovine. Brendovi su nezavisni da sami biraju šablone dizajna, angažuju tim inženjera i pretvore kupovinu u 3D iskustvo.

Metaverse neće zamijeniti tradicionalno maloprodajno tržište, već će dodatno djelovati, slično načinu na koji postoji e-trgovina.