TikTok je sa najnovijim ažuriranjem uveo novu funkciju pod nazivom “Photo Mode” i po opštem utisku namjerno “bacio rukavicu” u lice konkurentskom Instagram-u.
Ovo je najnoviji slučaj kada aplikacije potpuno ili djelimično kopiraju jedna drugu, a do sada smo najčešće imali priliku da vidimo kako Instagram kopira TikTok, a ne obrnuto. TikTok je odlučio da uzvrati.
Kako funkcioniše Photo Mode? Korisnici na TikToku mogu dijeliti fotografije (pojedinačno ili kolaž) uz opis do 2.200 karaktera, a u objavu može da se doda i muzika. Do sada je ograničenje bilo na 300 karaktera. Pojavljuju se u For You odjeljku za korisnika zajedno sa video sadržajem.
U TikTok-u su nedavno omogućuli veći broj karaktera, a sada se nadaju da će i Photo Mode dati autorima više opcija za kreiranje sadržaja i povezivanje s drugima.
U novom ažuriranju dodate su nove opcije za uređivanje sadržaja: Edit clips, Edit sounds, Edit and position text, Add overlays, Adjust video speed, Frame content, Add sound effects, Add musical soundtracks.
Komentatori tvrde da TikTok-ova For You stranica sad mnogo liči na Instagram, a tako se i koristi – najviše se dijele mimovi i sličan sadržaj.
Po posljednjim izvještajima, TikTok snimci su popularniji od Instagram Reels-a u broju dnevnih pregleda i između dvije aplikacija vlada veliki rivalitet. Pojediti kreatori već dolaze u situaciju da jednu aplikaciju izbrišu ili ne koriste jer su sve sličnije.
O popularnosti dvije mreže najviše govore podaci da 40 odsto mladih za pretragu koristi TikTok ili Instagram, a ne Google.