TikTok vodi širi test igara u svojoj sveobuhvatnoj aplikaciji, a kreatori na nekim tržištima, uključujući i SAD, imaju mogućnost da dodaju i isprobaju neku od devet mini-igara.
U TikTok-u kažu da trenutno istražuju uvođenje HTML5 igara kroz integracije sa programerima i studijima trećih strana.
Jedna od igara je iz Aim Lab-a, proizvođača popularne aplikacije za obučavanje, nazvana Mr. Aim Lab's Nightmare. Ostali TikTok-ovi partneri na inicijativi uključuju programere Voodoo, Nitro Games, FRVR i Lotum.
Nijedna od igara trenutno nema oglase ili kupovine u aplikaciji, a projekat je u ranoj fazi testiranja. TikTok želi da sazna da li i kako kreatori prave sadržaj oko sebe i kako korisnici komuniciraju sa igrama. Korisnici mogu da snime svoju igru i podijele je u novom videu.
Pripreme TikTok-a za veliki prodor u igrice traju odranije, a značajan potez je bio kupovina firme koja se bavi programiranjem igara – Moonton Technology, prošle godine.
TikTok se udružio sa Zingom za ekskluzivnu mobilnu igru pod nazivom Disco Loco 3D, a igra Garden of Good, preko koje igrači mogu da pokrenu donacije za Feeding America, postala je dostupna na američkoj verziji TikTok-a u junu.
Svi ovi potezi govore da i TikTok želi da se uključi u trku u kojoj su već odavno Apple, Google, Facebook, a odnedavno i Netflix.