Prema globalnoj analizi, TikTok je premašio i Facebook, Instagram, WatsApp i druge aplikacije po broju preuzimanja.
Do 2021. godine, Facebook je imao tu titulu. To ne bi trebalo da čudi jer je stvorio bazu od preko dvije milijarde aktivnih korisnika.
TikTok se pojavio iza kulisa i postao najpopularnija mreža mlađih generacija. Pokrenuo je potpuno novi video trend, koji je u posljednjih godinu dana preuzelo nekoliko sličnih aplikacija.
YouTube je vremenom mijenjao trendove te su najpopularniji videozapisi oni od oko deset minuta. Drastično kraći od tradicionalne TV ili video zabave – TikTok je utabao put za nešto potpuno novo: vrlo brze videozapise u prosjeku između devet do petnaest sekundi.
U početku su to bili kratki, smiješni isječci, da bi se sad trend proširio i na obrazovne zapise, mini-tutorijale i sadržaj do tri minute.
Ova mreža je čak inspirisala druge platforme. Usljed ogromne popularnosti, Instagram je uveo Reels, a YouTube opciju Shorts.