TikTok ubacuje nova upozorenja na pretraživanje unutar aplikacije koje će upozoriti korisnike kada rezultati mogu uključivati ”uznemirujući sadržaj”.
Aplikacija ima opciju “Osjetljiv sadržaj” na pojedinačnim videozapisima od prošle godine, ali ažurirana upozorenja pojaviće se u rezultatima pretraživanja za pojmove koji bi mogli uključivati takav sadržaj.
U postu na blogu TikTok koristi primjer “zastrašujuće šminke” kao pojam za pretraživanje koji može podstaći takvo upozorenje. Kompanija napominje da će korisnici svejedno moći kliknuti na upozorenje za pregled rezultata te da pojedinačni videozapisi koji se smatraju “uznemirujućim” ne ispunjavaju uslove iz preporuka aplikacije.
TikTok takođe mijenja rezultate pretraživanja kako bi pružio više resursa za pretrage povezane sa samoubistvom i samopovređivanjem. Osim što otvaraju veze za pristup telefonskim linijama za pomoć, poput Crisis Text Line, aplikacija će korisnike uputiti i na „sadržaj u kojem pojedinci dijele svoja lična iskustva sa mentalnim problemima. Tu se mogu pronaći informacije o tome gdje tražiti podršku i savjet kako razgovarati sa dragim osobama o tim pitanjima. ”
Aplikacija se svojevremeno borila sa sadržajem vezanim za samopovređivanje. Prošle godine pojavio se video zapis samoubistva, izvorno prenošen na Facebooku. Zapis je postao viralan dok se kompanija trudila da ukloni nove kopije. Ipak, čak i kad su korisnici smislili druga rješenja kako bi zaobišli TikTokova pravila, drugi su kreatori objavljivali viralne isječke kojima pozivaju korisnike da se ne bave ovim. To sugeriše da bi TikTokov plan oslanjanja na kreatore za dijeljenje pozitivnih PSA -a mogao biti adevkvatna strategija.