Instagram konstantno radi na unapređenju svog interfejsa, pa tako stiže i najnovija izmjena – vertikalni story.
Iz ove kompanije su potvrdili da rade na vertikalnom izgledu storija, a inspiraciju crpe iz načina na koji se sadržaj gleda na TikTok-u. To ipak nije jedini razlog redizajna – iz Instagram-a kažu da je prirodnije uskladiti gledanje storija sa principom pregledanja sadržaja na YouTube-u, web sajtovima Facebook i Instagram feed-u i slično.
Čini se da je Instagram odlučio ući u trku sa TikTok platformom, s obzirom na to da će uporedo sa uvođenjem vertikalnih storija, prednost davati video sadržaju, a sve u cilju praćenja konkurencije i podizanja nivoa zadovoljstva svojih korisnika.
Iako ova opcija još uvijek nije javnosti predstavljena kao zvanična, sve vodi ka tome da će na ovoj društvenom mreži nastaviti s radom na novom dizajnu prikazivanja priča, a još nije sigurno da li će svi korisnici imati pristup novoj opciji. Ostaje da vidimo da li će, i kad ova promjena biti ozvaničena na samom izgledu interfejsa.