Spotify dodaje muzičke spotove u aplikaciju

YouTube bi mogao dobiti konkurenciju ukoliko Spotify ostvari svoje planove.

Spotify planira da se od isključivo audio platforme nadogradi sa video sadržajima. Za sada, prvi korak je da se uz muziku uključe video spotovi, a izvori tvrde da se trenutno pregovara sa potencijalnim partnerima, premda niko ne govori ko bi bio taj ko bi podržao projekat i kada bi se njegova realizacija mogla ostvariti.

Spotify trenutno podržava video sadržaj u nekoliko formata, koji uključuje podkaste, popularne video emisije, kratke naratorske klipove do 30 sekundi i GIF-ove koji se vrte dok korisnici slušaju muziku.

Ovo nije prvi put da kompanija eksperimentiše sa video formatom. Prije nekoliko godina su pokušali da uvedu komedije u formi TV sadržaja, ali to nije naišlo na preveliko oduševljenje korisnika.

Koncept dodavanja muzičkih spotova nije nov na platformama za strimovanje muzike, jer to već godinama unazad radi Apple Music. Time su privukli dio korisnika YouTube platforme, pa bi Spotify dodavanjem postao direktan rival.

Ono ključno jeste način na koji bi se monetizovao prihod te u kojoj mjeri bi to stimulisalo izvođače.