Sony i Manchester City grade sopstveni metaverzum

Svijet u kojem živimo sve više se mijenja. Zahvaljujući tehnologiji koja nedvosmisleno postaje nezaobilazan segment svakodnevnog života naizgled obične stvari vezane isključivo za opipljivo i čulno dobijaju i treću dimenziju. Tako i veliki igrači na globalnoj sceni svojim konzumentima žele da pruže i virtuelni dio sebe.

Dvije velike kompanije, jedna gigant u tehnološkom smislu, a druga u svijetu sporta, odlučile su se na zajedničku saradnju.

Sony, tehnološki div iz Zemlje izlazećeg sunca i fudbalski klub Manchester City iz Ujedinjenog Kraljevstva, fanovima ovog velikog kluba pružiće i virtuelnu verziju sportskog kompleksa na kojem nastupa Manchester City – popularnom Etihadu.

Oni će pokušati da spoje stvarni i virtuelni svijet, na početku će program biti probnog karaktera, ali do kraja 2023. metaverzum bi trebalo da zaživi. Poslije navijačkog „pametnog šala“ vlasnici kluba iz Ujedinjenih Arapskih Emirata odlučili su otići i korak dalje i omogućiti navijačima da u svojstvu avatara preko svojih pametnih telefona budu u interakciji sa igračima, menadžmentom i drugim navijačima. Time žele poslati jasnu poruku da je njihov klub moderan i daleko ispred svih.

Na sajmu CES 2023 početkom godine čelnici kompanije Sony najavili su ovakav vid saradnje. Oni su već odradili dobar dio posla – već su snimili kadrove iz perspektive igrača, kao i perspektivu dešavanja iz više uglova, takođe i volumetrijske podatke igrača koje će putem senzora integrisati u metaverzum.