I kompanija Snap pridružiće se grupi gigantskih kompanija koje se bave društvenim mrežama koje osmišljavaju različite pakete pretplate.
Nakon Instagram-a, Facebook-a, Twitter-a, TikTok-a i Telegram-a, Snap sprovodi testove za Snapchat plus, paket koji će korisnicima omogućiti “rani pristup novim opcijama i drugim prednostima”.
Snapchat plus koštaće 3,99 dolara mjesečno, uz mogućnost godišnje pretplate na osnovu koje će korisnici ostvariti popust. Novi paket korisnicima omogućava pristup onome što kompanija naziva ekskluzivnim, eksperimentalnim funkcijama, kao i prednost u pristupu funkcijama prije zvaničnog objavljivanja. Jedna od tih koje slove za atraktivne je indikator koji pokazuje koliko je prijatelja zainteresovano za objavljene priče.
Prema najavama, Snap testira i druge funkcionalnosti poput mogućnosti da jednog od svojih prijatelja označite kao svog “najboljeg prijatelja broj 1”, da promijenite Snapchat ikonicu i vidite ko ponovo gleda vaše storije.
Jedan od razloga zašto svi razmišljaju o pretplatama jeste promjena politike privatnosti kompanije Apple, koja omogućava da korisnik onemogući praćenje i slanje podataka, što čini prodaju ciljanog oglašavanja još komplikovanijom.
Stoga kompanije poput Snap-a koje nude besplatne aplikacije pokušavaju da ostvare druge načine monetizacije kako bi izbjegli gubitke, drugi navode da žele prihode kako bi od njih zarađivali kreatori, dok je Telegram naglasio da želi smanjiti zavisnost od ostvarivanja prihoda isključivo putem saradnje sa oglašivačima.