Snap je napokon profitabilan, a nudi i novi način zarade

Snapchat ima više korisnika nego ikad, a od sada je i profitabilan.

Broj dnevno aktivnih korisnika popeo se na 319 miliona, što je povećanje od 13 miliona u drugom kvartalu zaredom. Kompanija je podijelila izvještaj o zaradi u četvrtom kvartalu, u kojem je prijavljeno 23 miliona dolara pozitivnog neto prihoda.

Nakon što je Meta izjavila da je broj dnevnih aktivnih korisnika Facebook-a opao po prvi put u istoriji, Snap-ove akcije su porasle za više od 50 procenata u trgovanju poslije radnog vremena, što je podstaknuto vijestima o profitabilnosti i kontinuiranom rastu korisnika.

Derek Andersen, finansijski direktor kompanije, je izjavio da je pandemija promijenila ponašanje njihovih korisnika.

„Vidimo da ljudi objavljuju manje priča svojim prijateljima, ali isto tako manje gledaju sadržaj svojih prijatelja. U isto vreme, primjetili smo da ljudi gledaju više premium sadržaja, kao i onaj u Spotlight-u“, pojasnio je on.

Spotlight je Snapchat-ova funkcija slična TikTok-u za video zapise kratkog formata. Ova zajednica broji više od 12.000 kreatora koji su primili isplate od Spotlight-a u prvoj godini postojanja ove funkcije.

„Danas vidimo tri puta više mjesečnih postova po kreatoru nego kada je Spotlight pokrenut prije godinu dana“, naveli su iz kompanije.

Iz Snapchat-a su ujedno najavili da imaju novi način da kreatori budu plaćeni – uvođenjem „mid-roll“ oglasa. Funkcioniše po principu da će autori dijeliti prihod ostvaren od oglasa u okviru svojih javnih priča. Ova funkcija je trenutno u fazi beta testiranja i slična je načinu na koji Snap postavlja oglase na svoj „Discover“ dio priča ili video zapisa.