CGI influenserka iz Južne Koreje ima 22 godine i sa svakim satom postaje sve popularnija kako među obožavaocima tako i među sponzorima.
Iako nije stvarna, Rozy je izuzetno popularna, te na Instagramu ima skoro 100.000 pratilaca. A ovu bazu obožavalaca stekla je u samo godinu dana, od avgusta 2020. do danas.
Tome je vjerovatno doprinio njen „životni stil“. Naime, riječ je o ličnosti koja je zamišljena kao stvarna osoba. Zato se s njenim interesovanjima mogu poistovjetiti mnogi pripadnici generacije Z, kao i milenijalci.
Ali njen pogled na modu i kozmetiku, putovanja i nova iskustva privukli su ne samo njene vršnjake širom svijeta, nego i brojne sponzore. Brendovi doslovno čekaju u redu kako bi dobili svojih 5 minuta na Instagram profilu @rozy.gram.
Nedavno je tu priliku iskoristila jedna osiguravajuća kuća. CGI influenserka iz Južne Koreje je za potrebe snimanja njihove raklame morala da „nauči“ cijelu koreografiju.
Zapravo, glavna akterka ovog projekta bila je plesačica Kang Da Hee, koja je osmislila koreografiju i plesala u spotu kao dvojnica popularne influenserke. Evo kako to izgleda: