Reels dao značajan doprinos Instagram-u

Instagram je u posljednje vrijeme ubjedljivo najviše pažnje posvećivao svom video formatu Reels, što je dalo značajan doprinos razvoju i popularnosti ove društvene mreže.

Prvi čovjek i osnivač kompanije Meta Mark Zuckerberg rekao je da korisnici provode više vremena na Instagram-u upravo zahvaljujući Reels snimcima.

Fokus na Reels se nije baš svima svidio. Kada se format pojavio iz platforme su najavili da će on biti centralna stvar na do tada fotografijama posvećenom Instagram-u, što je naišlo na talas protivljenja.

Slavne ličnosti, među kojima i Kylie Jenner tražili su da “Instagram ponovo bude Instagram“.

Pošto je razvijen kao konkurencija TikTok kratkim snimcima, Reels je na početku baš tako i izgledao – kao neuređena kopija TikTok-a, ali sada je sve drugačije. Bar tako tvrde nadležni.

Mark Zuckerberg je u svom saopštenju rekao da zbog Reels-a korisnici na Instagram-u troše 24 odsto vremena više nego prije. Slično je navodno i na Facebook-u.

Reels su nastavili svoj rast na Facebook-u i Instagram-u“, tvrdi Zuckerberg i navodi da Reels snimci imaju više od dvije milijarde dijeljenja svakog dana, “što je dvostruko više u odnosu na proteklih šest mjeseci”.

Reels povećava ukupni engagement aplikacije i mi vjerujemo da na taj način povećavamo svoje učešće na tržištu kratkih videa”, dodao je Zuckerberg.

On je pojasnio da objavljivanje i gledanje klipova nije jedini razlog za napredak Reels-a već se sada u sve umiješala i vještačka inteligencija.

AI je iskorišten za sistem preporuka i rangiranja onoga što će korisnici gledati, a ovi noviteti donijeli su rezultate koje Meta koristi na svojim platformama u discover engine-u, Reels-ima i oglasima.

Još čekamo zvanične podatke o tome, ali Zuckeberg je, takođe, izjavio da je broj korisnika povećan na svim Meta platformama (Facebook, Instagram, Whatsapp…) u posljednjih nekoliko mjeseci.