Trajanje Reels-a na Facebook-u produženo na 90 sekundi

Facebook je spremio novinu koja će posebno obradovati autore Reels-a.

Radi se o dužini trajanja ovih videa, koja je sada produžena sa 60 na 90 sekundi. Na ovaj način kompanija Meta, u čijem je vlasništvu Facebook, uskladila je dužinu trajanja Reels-a na Facebook-u i Instagram-u, koji je takođe u njenom posjedu.

To i dalje nije ni blizu dužine trajanja ove mogućnosti na TikTok-u, gdje Reels može da traje čak 10 minuta. Ipak, iz Meta-e ističu da su jako zadovoljni rezultatima koje postiže ova opcija na njenim mrežama. Naime, broj Reels-a u posljednjih šest mjeseci se udvostručio i na Facebook-u i na Instagram-u, a prošle godine je uvedena i mogućnost naizmjenične objave Reels-a na obje mreže.

Facebook Reels, takođe, dobija sličnu funkciju kakvu ima Instagram, a koja se odnosi na sinhronizaciju klipova i pjesama. Nova opcija na Facebook-u nazvana je Grooves. Iz kompanije pojašnjavaju da će ona koristiti “tehnologiju vizuelnog ritma” tako da se kretanje automatski sinhronizuje sa ritmom pjesme. Pored toga, uvedena je novina i u način generisanja Reels-a iz memoriesa, kao i mogućnost zamjene videa iz postojećeg šablona vlastitim.

Podsjećamo, nedavno je objavljeno da Facebook i Instagram dobijaju mogućnost plaćene pretplate pomoću koje će korisnici ove dvije platforme, između ostalog, moći verifikovati svoje naloge. Usluga će se zvati Meta Verified.