Nove funkcije koje uvodi Pinterest brendovima će olakšati promociju proizvoda, a kreatorima ponuditi plaćeno partnerstvo sa kompanijama.
Pinterest je aplikacija na koju dolazimo kako bismo se inspirisali i sačuvali interesantne ideje. Ali i sa željom da kupimo proizvode po našem ukusu.
A da bi se interakcija između oglašivača i kupaca dodatno unaprijedila, brendovi će od sada na Pinterest moći da postave kataloge svojih proizvoda.
Aplikacija će zatim automatski postavljene artikle iskoristiti u slideshow oglas prilagođen korisnicima na osnovu njihovih interesa.
Budući da većina potrošača najbolje reaguje na video-format objava na društvenim mrežama, novi alat će, kažu predstavnici kompanije u zvaničnom saopštenju, znatno pojednostaviti kreiranje ove vrste oglasa.
Pored toga što uvodi nove funkcije, Pinterest će ponuditi novine i kreatorima sadržaja u vidu plaćenog partnerstva.
Tako će brendovi od sada moći da podrže izabrane kreatore promocijom njihovog sadržaja. To je nastavak smjera razvoja popularne aplikacije kojim se korisnicima želi omogućiti da lakše zarađuju zahvaljujući svom sadržaju.
Osim toga, korisnici će uz ove izmjene jednostavnije pronaći željene artikle i biće više motivisani za kupovinu. Za aplikaciju koja godišnje bilježi 250 miliona posjeta, biće to i te kako dobar poligon za dalji razvoj i veću zaradu.
Pogledajte i promotivni video u kojem se ističu prednosti kupovine putem Pinteresta!