Pinterest redizajnira svoj početni feed kako bi više ličio na TikTok

Pinterest ulaže napore kako bi namamio kreatore na svoju platformu, a pritom svoju aplikaciju čini da više liči na TIkTok.

Kompanije je predstavila niz novih opcija usmjerenih na kreatore kako bi obilježila svoj godišnji “Creator Festival”.

Promjene uključuju redizajniran početni feed koji aplikaciju dijeli na dvije kartice: “Pregledaj”, koja sadrži kao i sve do sad  i “Pogledaj”, novi feed vertikalnog videa na cijelom ekranu koji podsjeća na TikTok.

Ipka, umjesto viralnih plesova i privlačne muzike, dio Watch na Pinterestu je beskonačan feed “Idea Pins”. To omogućuju kreatorima da objavljuju video iz prvog lica s naracijom ili tekstualnim slojevima.

Sa novim feedom “Watch”, Idea Pins ide u centralni dio aplikacije, a korisnicima će biti omogućen ​​u formatu koji je sličan TikToku. I, nakon što je u početku ograničio format na malu grupu provjerenih kreatora, Pinterest dodaje opcije za koje se nada da će pokrenuti više korisnika da kreiraju vlastite ideje.

Iako TikTok možda nije platforma koja se najviše povezuje s kreatorima, kompanija stalno ulaže napore da se poveže sa uticajnim korisnicima. Kako bi ovo učinila zanimljivijim, Pinterest je pokrenuo fond za kreatore od 500.000 dolara za pružanje direktne finansijske podrške kreatorima iz nedovoljno zastupljenih sredina. Takođe, uveli su i namjenske opcije za priliv novca kako bi pomogli kreatorima da zarade putem partnerstva s robnom markom.