Ove pametne naočare služe za gledanje YouTube-a

Kineska kompanija Nreal lansirala je novi model naočara za virtuelnu stvarnost pod nazivom Air. On daje mogućnost streamingom emisija i igranje mobilnih igara.

Nreal je prije godinu dana kupcima predstavio svoj prvi model, naočare s kombinovanom stvarnošću Light. Air još uvijek mora biti vezan za telefon poput Light-a, ali je mnogo lakši i više liči na obične sunčane naočale. Nreal kaže da ima i bolji ekran koji ima mogućnost projektovati ogroman virtuelni ekran veličine do 201 inča.

Ekran uređaja ima vidno polje od 46 stepeni, a pokreće ga mikro-OLED čip za AR uređaje. Ima visoku gustoću boja, do 49 piksela po stepenu i brzinu osvježavanja do 90Hz. Poređenja radi, Light ima FOV od 52 stepena i brzinu osvježavanja od 60Hz. Jedna značajna opcija koju Light ima, a Air nema je praćenje iznutra prema van. Novi model uopšte nema praćenje kretanja, a portparol kompanije rekao je da na temelju Light-ove upotrebe Nreal očekuje da većina vlasnika koristi Air samo za gledanje emisija na Youtubeu.

“Ljudi koje poznajemo koristiće Nreal Air za obično gledanje emisija na YouTubeu, streaminig sadržaja na lokalnim platformama. Ostali će uređaj koristi stvarni razvoj. S tim u vezi, jedan od najvećih zahtjeva koji smo dobili bila je upotreba bio Nreal Light -a duže vrijeme (što znači manju težinu) i svjetliji ekran. Te dvije opcije bile bi ključne za to kako je Nreal odlučio postići ravnotežu.”

Opcija koju Light nema je omogućavanje korisnicima podešavanje ugla gledanja naginjanjem sočiva i elastičnim ručicama. Osim toga, Nreal Air može se upariti s Appleovim iPhone i iPad uređajima, a ne samo s Android uređajima. To bi moglo povećati mogućnost da više ljudi gleda emisije istovremeno na jednom AR ekranu.

Nreal Air će u početku biti dostupan u Japanu, Kini i Južnoj Koreji u decembru 2021. u partnerstvu s vodećim trgovinama. Na druga će se tržišta pojaviti 2022. godine, iako kompanija nije navela dodatne regije u kojima će uređaj biti dostupan. Kompanija je nedavno prikupila 100 miliona dolara za finansiranje svoje međunarodne ekspanzije, pa će novi model vjerovatno biti lakše kupiti nego Light, koji se isporučuje samo u nekolicini zemalja. Zainteresovani će morati pričekati da kompanija otkrije koliko će uređaj koštati.