Opera uvodi internet adrese sa emodžijima

Web pretraživač Opera donosi novi nivo kreativnosti na internetu – uvodi internet adrese sa emodžijima.

Kompanija je predstavila novo partnerstvo sa Y.at-om, startapom koji prodaje URL-ove sa emodži simbolima. Radi se o tome da kreirate jedinstvene domene koristeći emodžije.

“Prošlo je skoro 30 godina otkako je svjetska mreža predstavljena javnosti, a nije bilo mnogo inovacija u prostoru web linkova: ljudi još uvijek uključuju .com u svoje URL-ove. Kroz integraciju sa Yat-om, korisnici Opera-e su u mogućnosti da odbace .com ili čak riječi u svojim vezama i koriste samo emodžije za usmjeravanje na web stranice. Novo je, lakše je i zabavnije”, pojasnio je ovu odluku Jorgen Arnesen, izvršni potpredsjednik za mobilne uređaje u Opera-i.

Prvi korak je da putem Y.at stranice obavite kupovinu, odnosno od kompanije dobijete vlastiti link koji se generiše od niza personalizovanih emodžija. Ugrađeni emodžiji na web stranice će se automatski povezivati ​​na odgovarajuću Y.at stranicu. Korisnici potom mogu prilagoditi svoju stranicu ili je preusmjeriti na bilo koje drugo mjesto na webu.

Opera uvodi internet adrese sa emodžijima
Fotografija: opera.com

 

Nekoliko poznatih ličnosti već su usvojile Y.at stranice. Na primjer, američki DJ Steve Aoki koristi je da usmjeri ljude na svoju web stranicu, a kod repera Lil Waynea vas vodi do njegove izdavačke kuće. Kesha ima svoj Y.at link u svojoj biografiji na Twitter-u.

Naravno, korisnici mogu kupiti vlastiti naziv domena koji podržava emodžije i koristiti ga umjesto ovakve veze, ali Y.at je ovaj proces učinio bržim i jednostavnijim za one koji nemaju vremena, resursa ili tehničkog znanja da to učine. Ipak, ova pogodnost ima cijenu – što je manje emoji znakova u Y.at-u, to je skuplji!

Iz Opera-e kažu da više od 90% korisnika širom svijeta koriste emotikone za izražavanje, a da njihovo partnerstvo s Y.at-om ljudima pruža priliku da na drugačiji način budu prisutni na mreži.

„Bilo da ste umjetnik, muzičar, kreator, vlasnik preduzeća ili samo želite povećati broj svojih pratilaca, ova integracija olakšava povezivanje i dijeljenje sadržaja sa zajednicom putem jedinstvenog niza emodžija”, istakao je Naveen Jain, suosnivač i izvršni direktor Y.at-a.