Nakon devet godina, Messenger se ponovo ujedinjuje sa Facebook-om.
Ova informacija potvrđena je iz kompanije Meta, na čijem je čelu Mark Zuckerberg, koji je 2014. godine bio stava da će Messenger biti funkcionalniji i korisniji kao zasebna aplikacija. Tada su se i razdvojili.
Informacija o ponovnom spajaju ovih aplikacija danas i nije iznenađujuća, s obzirom na to da su prošle godine mediji prenosili informacije da se to sprema. Takođe, primijećeno je krajem prošle godine da kompanija testira tu funkciju.
Iako često možemo vidjeti podatke prema kojima Facebook nije naročito privlačan generaciji Z, odnosno koje sugerišu da pada popularnost ove mreže, iz kompanije poručuju da nije tako.
“Suprotno izvještajima, Facebook nije mrtav niti umire. Živi i uspješan je, sa dvije milijarde aktivnih korisnika. Ljudima je on više od povezivanja sa prijateljima i članovima porodice, koriste ga za istraživanje, otkrivanje i angažovanje oko stvari koje su im važne”, naveo je šef Facebook-a Tom Alison.
Još uvijek nije poznato kada će doći do ponovnog spajanja Messenger-a i Facebook-a, koje će biti još jedan potez kojim Meta želi parirati velikom konkurentu – TikTok-u. Važno je pomenuti da je jedna od boljih odluka kompanije uvođenje mogućnosti automatskog objavljivanja sadržaja sa Instagram-a na Facebook-u.
New York Times je nedavno objavio da mnogi mlađi korisnici Instagram-a nisu ni znali da imaju tu mogućnost, koja ih čini aktivnijim i na Meta-inoj starijoj mreži.