Instagram i Facebook uvode novinu koja se tiče tinejdžera

Iz kompanije Meta stiže odgovor na dugogodišnje kritike da nisu učinili dovoljno da tinejdžere koji koriste njihove aplikacije zaštite od nasilnih reklama.

Facebook i Instagram, koji su u vlasništvu Meta-e, već su ukinuli mogućnost prikazivanja oglasa tinejdžerima na osnovu njihovih aktivnosti i interesovanja, a od februara će otići i korak dalje kada je u pitanju bezbjednost tinejdžera. S tim u vezi oni su naveli da će se mladim korisnicima prikazivati samo oni oglasi koji imaju veze sa njihovom lokacijom i uzrastom.

Takođe, navode da to nije sve i da već od marta možemo očekivati kontrole i resurse “specifične za tinejdžere”, kao i da će ove generacije korisnika imati mogućnost, odnosno opciju da označe one oglase koji im se ne sviđaju i koje ne žele da gledaju. Politika kompanije je da se tinejdžeri bolje upoznaju sa sistemom vezanim za reklame i njegovim funkcionisanjem.

Podsjećamo, Meta, odnosno firme u njenom vlasnišvu, ranije su na svojim aplikacijama zabranile reklamiranje alkohola i duvanskih proizvoda osobama mlađim od 18 godina, a u nekim zemljama ta starosna granica odnosi se i na one iznad 18 godina.

Iako istraživanja pokazuju da sve manje mladih koristi Facebook, te da nije pretjerano zanimljiv Greneraciji Z, s Instagram-om je situacija drugačija. On je i dalje popularan među ljudima svih generacija, tako da je svako unapređenje koje se tiče bezbjednosti korisnika dobrodošlo.