Nova audio funkcija na LinkedIn-u debitovaće u beta- verziji.
Mreža LinkedIn, koja je u vlasništvu Microsoft-a, na audio funkciji radi od prošle godine, a očekuje se da će uskoro biti predstavljena korisnicima. Trenutno se vrše testiranja, a trebalo bi da omogući audio- učešće korisnika u razgovorima, na seminarima, konferencijama i slično. Učesnici će moći da komentarišu, uključe se uživo i razgovaraju sa osobama koje su im interesantne.
Virtuelni događaji biće izgrađeni na LinkedIn-ovim internim alatima, a očekuje se da će video verzija biti dostupna na proljeće ove godine. TechCrunch izvještava da za razliku od drugih kompanija sa funkcijama audio ćaskanja, kao što je Twitter-ov Spaces, LinkedIn ne planira da uključi događaje sa ulaznicama, gdje bi organizatori mogli da naplaćuju pristup.
Clubhouse je privukao brojnu publiku tokom pandemije svojim audio događajima s pozivnicama. Twitter je uveo Spaces prošle godine, Spotify je predstavio Greenroom aplikaciju za zvuk uživo, a Facebook je dodao Live Audio Rooms u junu.
Ostaje da vidimo kako će ova funkcija izgledati i u kojoj će mjeri biti korištena.