Koji auto ćete voziti u metaverzumu?

Renault želi da se njihovi automobili voze i u metaverzumu.

Zbog toga je korejska podružnica te kompanije odlučila da uspostavi saradnju sa The Sandbox-om, metaverz platformom koja se bazira na Ethereum-u. Cilj jedne od najvećih automobilskih kompanija na svijetu je da promoviše svoja vozila i u tom – virtuelnom svijetu.

Cindy Lee, izvršna direktorica The Sandbox Korea, kazala je da je ovo partnerstvo odličan primjer saradnje, te da se Sandbox može razvijati bez ikakvih industrijskih granica.

„U mogućnosti smo da uvedemo nove vrste iskustava koja kombinuju automobile i digitalna sredstva u ’Pješčaniku’“, navela je ona. Renault, naravno, nije prva kompanija koja se toga dosjetila. Pošto je cilj metaverzuma virtuelna stvarnost, ne čudi interesovanje brojnih velikih kompanija za osvajanjem tog „tržišta“.

I japanski proizvođač automobila Nissan već je promovisao novi automobil u virtuelnom svijetu, gdje su kupci mogli da ga isprobaju i upoznaju njegove karakteristike. Iz Nissan-a su tada poručili da im je ovo iskustvo pružilo priliku „da se povežu sa novom publikom kao nikada prije“.

Sličan potez imao je i Volkswagen, koji je u okviru reklamne kampanje „Game on“ korisnicima pružio priliku da u metaverz okruženju traže NFT-ove. Takođe, potencijal ovog načina privlačenja kupaca prepoznao je i Hyundai.

Za sada nije poznat obim partnerstva Renault-a i The Sandbox-a. Vrijeme će pokazati čime će rezultirati. U svakom slučaju, potez čuvenog francuskog proizvođača automobila sigurno nije nepromišljen i ishitren.