Spajanjem savremene kulture i brendova, gigant sportske obuće stvara digitalne proizvode, između ostalog i digitalne patike.
Brend Nike, kupuje RTFKT Studio koji razvija “digitalne kolekcionarske predmete”.
“Ova je još jedan korak koji ubrzava Nikeovu digitalnu transformaciju”, rekao je izvršni direktor John Donahoe u izjavi. “Naš plan je investirati u brend RTFKT, služiti i razvijati njihovu inovativnu i kreativnu zajednicu i proširiti Nikeov digitalni otisak i mogućnosti.”
Kompanija Nike je krajem oktobra podnijela sedam zahtjeva Kancelariji za patente i žigove SAD-a da zaštiti svoje žigove u “virtuelnoj robi koja se može preuzeti”.
Nikeland u metaverzumu se udružio s platformom za video-igre Roblox, gdje korisnici mogu igrati igrice i obući svoje likove u digitalne Nike artikle.
Virtuelni svjetovi sve više privlače pažnju i ulaganja brendova mode i odjeće. Ove platforme daju kompanijama priliku da se povežu sa mlađim korisnicima. A kako izgledaju digitalne patike pogledaje u nastavku.
RTFKT is now a part of the NIKE, Inc. family. 🌐👁🗨 pic.twitter.com/5egNk9d8wA
— RTFKT (@RTFKT) December 13, 2021