Instagram radi na načinu da omogući svojim vrhunskim kreatorima Reelsa da unovče svoj sadržaj.
Popularnost TikToka samo je porasla od objavljivanja 2017. godine, prisiljavajući Facebook i Snapchat da osmisle vlastite načine pristupa video sadržajima kratke forme.
Snapchat je predstavio Spotlight, posebnu karticu u svojoj aplikaciji za video zapise slične TikTok-u. U međuvremenu, Instagram u vlasništvu Facebooka dodao je nešto vrlo slično nazvano Reels.
Istraživač aplikacija Alessandro Paluzzi kopao je po pozadini Instagrama i otkrio podršku za nadolazeći sistem plaćanja nazvanog Bonusi.
Instagram još ništa službeno nije rekao o ovoj opciji, tako da sve što imamo su informacije na Paluzzijevim snimkama ekrana. Kartica će vam omogućiti da “vidite koliki ste napredak postigli u ostvarenju svojih ciljeva zarade.”
Ipak, čini se da je opcija Bonusi posebno povezan sa sadržajem Reelsa, a ne s uobičajenim objavama fotografija. Ako radi slično kao i Snapchatov Spotlight isplate, tada će korisnici biti plaćeni za Reels koji skupi puno pregleda i interakcija (lajkovi, komentari itd.).
Paluzzi je takođe bio odgovoran za curenje Instagram-ovih potencijalnih audio soba sličnih Clubhouseu i implementaciju dvofaktorskih kodova za autentifikaciju.
Ako se iz prethodnih nekoliko mjeseci ima šta zaključiti iz posmatranja trendova na društvenim mrežama, to je da se sve više pružaju mogućnosti nadolazećim talentima, istovremeno povećavajući vidljivost i popularnost platforme na kojoj su aktivni.