I LinkedIn kreira Clubhouse klona

Audio chat sobe sve su popularnije otkako se na mapi aplikacija našao Clubhouse. LinkedIn sada takođe testira ovu opciju.

Aplikacija Clubhouse, koju zasad podržavaju samo iOS uređaji, postala je i te kako popularna, pa je u samo godinu dana postojanja preuzeta čak 13 miliona puta. Zato ne čudi što je i LinkedIn odlučio da zaplovi na valu nevjerovatnog uspjeha audio chat-a.

Međutim, iz ove kompanije poručuju da će njihova verzija biti nešto drugačija, u skladu sa navikom korišćenja i uopšte namjenom ove mreže. Cilj im je da korisnici dobiju dodatne način komunikacije u grupama i na događajima.

Iako je prilično brzo reagovao i generalno aktivno pronalazi načine da bude u toku s vremenom, LinkedIn nije među prvima uzeo u obzir popularnost audio chat-a. Twitter, Instagram, Telegram i Spotify samo su neke od aplikacija koje bi uskoro mogle imati svoju varijantu ove funkcije.

To ne znači da ćemo se svi preko noći preobratiti u obožavaoce audio-soba za razgovor. Kao i za sve drugo, vrijeme će pokazati da li je riječ o reakciji na nove uslove komunikacije u doba pandemije, zasićenju postojećim aplikacijama ili jednostavno trendu koji ima svoj vijek trajanja.