Fruitz je dating aplikacija usmjerena na generaciju Z

Kompanija Bumble Inc. je u svoju porodicu uključila i brzorastuću francusku aplikaciju za upoznavanje Fruitz.

Bumble Inc. je matična kompanija i aplikacije Badoo, koja je posebno popularna u Evropi, a dodavanjem nove dating aplikacije žele da privuku mlađu publiku koja pripada generaciji Z.

Aplikacija Fruitz koristi nekonvencionalan pristup kako bi pomogla korisnicima da pronađu osobu sa kojom se podudaraju. Naime, svaka vrsta odnosa označena je određenim plodom. Korisnici mogu da odrede koju vrstu vezu žele. Na ovaj način, korisnici filtriraju druge korisnike sa kojima (ne) žele da komuniciraju.

Fruitz je prvobitno lansiran u Francuskoj, 1. februara 2017. Do danas je preuzet 5,6 miliona puta širom svijeta sa App Store-a i Google Play-a. Od 3. februara ove godine, aplikacija je rangirana na 4. mjestu najboljih besplatnih aplikacija za iPhone u kategoriji „Lifestyle“ na tržištu Francuske.

Pored Francuske, aplikacija je zabilježila veliko interesovanje korisnika u Belgiji, Holandiji, Švajcarskoj, Španiji i Kanadi. 

Inače, kompanija Bumble, Inc., koja sada uključuje Fruitz, Badoo i Bumble, ima više od 900 zaposlenih, sa kancelarijama u Ostinu, Londonu, Barseloni, Parizu i Moskvi.