Kompanija Facebook radi na izgradnji vlastitih newsletter alata, kao dio inicijative “Facebook Journalist Project” koja ima za cilj stvaranje više prostora za nezavisne pisce i novinare.
Sam program je još uvijek u početnim fazama, ali izvor iz ove kompanije ističe da će servis imati slične karakteristike kao programi na drugim društvenim mrežama poput Twitter-a. To znači da će program imati mogućnost prikupljanja adresa i organizaciju pretplatnika, što će pomoći autorima da prikupe više pratilaca na Facebook-u.
Industrija newsletter-a bilježi blagi porast u proteklih nekoliko godina, ali je doživjela veliku ekspanziju prošle godine kada su brojni novinari i pisci objavljivali svoje sadržaje na ovaj način zbog gubitka posla, usljed pandemije virusa korona.
Kompanija “Substack”, koja je osnovana 2017. godine, jedan je od lidera u ovom polju. Broji više od 250.000 pretplatnika širom svijeta i u svom timu ima desetine izdavača koji su do septembra prošle godine ostvarili prihod od sedam miliona dolara.
Zato ne čudi što velike kompanije žele da se uključe u ovu akciju. Druga poznata mreža koja se već uključila u ovaj projekat je Twitter, ali su čelnici ove mreže odlučili da kupe poznati newsletter servis “Revue” umjesto izgradnje sopstvenog servisa.
Za sada ne postoji zvaničan datum objave ovog servisa na Facebook-u, ali se očekuje da će biti globalno pušten tokom predstojećeg ljeta.