Meta, Facebookova nova matična kompanija, objavila je da mijenja neke od praksi oglašavanja na svojoj platformi.
Kompanija je rekla da će počevši od januaru ukloniti detaljne opcije ciljanja za “osjetljive” teme, koje bi mogle biti povezane s “uzrocima, organizacijama ili javnim osobama koje se odnose na zdravlje, rasu ili etničku pripadnost, političku pripadnost, religiju ili seksualnu orijentaciju”.
U ovom slučaju, zdravstvena tema bi se mogla odnositi na dijabetes ili svijest o raku pluća. Seksualna orijentacija mogla bi se odnositi na istospolne brakove i LGBT kulturu, a religija bi se mogla odnositi na prakse i grupe kao što su Katolička crkva ili jevrejski praznici.
Prema Centru za pomoć Facebooka, detaljno ciljanje omogućuje organizacijama da “pročišćavaju” publiku korisnika kojima Facebook prikazuje njihove oglase na temelju demografije, interesa i ponašanja.
Ovo slijedi još jednu nedavnu promjenu u vezi s privatnošću koju je Meta napravila kada je prošle sedmice objavila da briše Facebookovu masivnu arhivu otisaka korisničkih lica, koja je korištena za predlaganje korisničkih oznaka na fotografijama.