Zanimljive promjene desile su se kada je u pitanju streaming igara, a koji pokazuju da je Facebook prvi put prestigao Youtube.
Podaci iz prvog tromjesječja pokazuju da su se napori Facebook-a urodili plodom kada je u pitanju privlačenje mlađe publike. Informacije koje dolaze od StreamLabsa kompaniji daju dodatni razlog za optimizam, bar kada je u pitanju jedan ključni segment.
Facebook Gaming servis je tako, po prvi put, prestigao YouTube Gaming na polju broja sati koji su provedeni u pregledu sadržaja. Stastistika je za treće tromesečje ove godine.
To je prvi put da je Facebookov gejming sektor zabilježio veću zainteresovanost od YouTube servisa. Kompletan izvještaj StreamLabsa je dostupan ovdje.
StreamLabs ističe da je na rezultat posebno uticalo nedavno dodavanje “co-streaming” opcije, koja korisnicima omogućava da strimuju zajedno sa drugim gejming partnerom.
Facebooku u prilog ide i fokusiranje na internacionalna gejming tržišta, a dokaz za to je da je samo jedan od top 10 Facebook Gaming kanala primarno za englesko govorno područje.