Evo kako da obrišete svoj Zoom nalog

Bilo da želimo da se čujemo sa prijateljima ili da održimo poslovni sastanak, Zoom je jedan od jednostavnijih vidova online komunikacije.

Međutim, zbog privatnosti, neki se pitaju da li treba da koriste ovu aplikaciju. Određen broj ljudi se prebacio na alternativne aplikacije koje nude bolju sigurnost i izbrisali su svoje naloge.

Ukoliko i vi više ne želite iz nekog razloga da koristite Zoom, možete to uraditi na sljedeći način:

  1. Prijavite se na svoj nalog preko bilo kojeg god browser-a želite, jer brisanje nije moguće preko aplikacije. 
  2. Nakon što se prijavite, kliknite na “My Account” u gornjem desnom uglu.
  3. Sa strane ćete vidjeti ploču sa opcijama poput “Personal” i “Admin”. U “Admin” opciji kliknite na “Account Management” 
  4. Nakon toga idete na “Account Profile”, a zatim “Terminate my account”.
  5. Na ekranu će se pojaviti prozor u kojem će biti zatraženo da pošaljete kontrolni kôd na e-mail koji ste prijavili. Kliknite “Send” i poslaće vam kôd. Imaćete minutu da je unesete.
  6. Kada ste unijeli kôd, pojaviće se novi skočni prozor u kojem traži da potvrdite deaktiviranje naloga.
  7. Nakon što potvrdite, bićete preusmjereni na početnu stranu Zoom-a i vidjećete poruku koja kaže da je ukidanje vašeg naloga uspješno.

Kada sve to učinite vaš račun će trajno biti uklonjen, a ako ikada budete željeli da ponovo koristite ovu aplikaciju, moraćete otvoriti novi. Neće biti moguće vraćanje podataka, pa prije brisanja, provjerite sve što bi moglo biti od koristi.