Clubhouse, aplikacija za audio chat pokreće mogućnost snimanja i ponavljanja razgovora te preuzimanje isječaka od 30 sekundi za dijeljenje na društvenim mrežama.
Aplikacija će takođe uvesti poboljšanu funkciju pretraživanja koja će ljudima pomoći da pronađu uživo audio sobe, korisnike i klubove orijentisane na određene interese.
Nove opcije trebalo bi da pomognu kreatorima sadržaja u Clubhouseu da prošire svoju publiku u vrijeme kada su veći tehnološki rivali poput Facebooka i Twittera takođe uveli konkurentne opcije.
“Trenutno je (kreatorima) previše teško rasti”, rekao je Paul Davison, kokreator i izvršni direktor Clubhousea u jednom intervjuu. “Kad god učestvujete u stvaranju dobrog trenutka ili ako imate dobar citat, to možete podijeliti nadaleko i naširoko, zajedno s vezom koja ljudima govori gdje se mogu pridružiti.”
Sposobnost snimanja i ponavljanja razgovora biće testirana i ponuđena određenim kreatorima u sljedećih nekoliko sedmica, dok je mogućnost dijeljenja kratkih isječaka objavljen prošle sedmice.