Halloween ili Noć vještica obilježava se 31. oktobra. Te noći je važno imati što originalniji (strašniji) kostim te je i Snapchat odlučio da korisnicima pomogne pri odabiru.
Omogućio im je da pomoću AR filtera virtuelno probaju kostime prije kupovine. U ponudi je set AR filtera, koji će ljubiteljima ovog neobičnog praznika značajno olakšati izbor, ali i omogućiti kupovinu iz topline doma, putem ove aplikacije.
Što se tiče tema, kostimi su rađeni prema popularnim filmovima i serijama, te korisnici Snapchat-a mogu da biraju da li će izgledati kao neki od junaka iz “Harry Potter”-a, “Squid Game”-a, “Stranger Thingsa”-a, “Transformers”-a…
Korištenje filtera je vrlo jednostavno. Potrebno je samo unijeti dimenzije tijela, nakon čega Snapchat-ova novorazvijena tehnologija kompjuterskog vida nanosi sliku proizvoda na tijelo korisnika. To je sve. Korisnik može da vidi kako kostim izgleda i da li mu pristaje, bez potrebe da se muči obilazeći butike. Ukoliko mu se neki dopadne, može odmah da ga naruči.
Inače, Snapchat u posljednje vrijeme vrijedno radi na uvođenju mogućnosti AR-a. Navodno je sproveo istraživanje sa konsultantskom firmom Ipsos čiji je rezultat pokazao da je kupovina najčešći razlog zbog kojeg pojedinci koriste proširenu stvarnost. To toliko uzima maha da brojne kompanije uvode tehnologije proširene stvarnosti u svoje platforme.