Kompanija Meta navodno radi na formiranju grupe pod nazivom New Monetization Experiences, fokusirane isključivo na plaćene funkcije.
To znači da bi Facebook, Instagram i WhatsApp mogli dobiti ekskluzivne funkcije koje će moći koristiti samo oni koji su spremni da za njih izdvoje novac.
John Hegeman, potpredsjednik za monetizaciju u Meta-i, kazao je za The Verge da kompanija pažljivo prati kolege koje vode druge društvene mreže. Ako se bude ugledala na Twitter, Snapchat i Telegram, koji su nedavno uveli mjesečne pretplate kojima se otključavaju ekskluzivne funkcije i druge pogodnosti u aplikaciji za pretplatnike, i Meta će početi više zarađivati na taj način. Još uvijek nije poznato koje bi to nove ili postojeće funkcije na Facebook-u, Instagram-u i WhatsApp-u mogle biti naplaćivane.
Podsjećamo, Instagram i Facebook već imaju neke funkcije koje se naplaćuju, ali one služe kreatorima. Pošto se Meta obavezala da neće uzimati dio zarade kreatora do 2023. godine, čini se da se ne radi o tim funkcijama.
U svakom slučaju, kompaniji je potreban novac za razvoj mreža, ali i metaverzuma. Nove bezbjednosne funkcije iOS-a i ekonomska kriza već su zadale ozbiljan udarac budžetu Meta-e, tako da vijest o uvođenju pretplata nije preveliko iznenađenje. Pitanje je samo koliko će korisnici biti spremni da prate i prihvataju sve te novine koje im se gotovo svakodnevno serviraju.