Algoritam – to je ključna riječ koja se vrti oko svih društvenih mreža. Sve one žele samo jedno – da korisnicima serviraju sadržaj koji je u skladu sa njihovim afinitetima, željama, potrebama.
Instagram aktivno radi na tome, jer u prostoru koji se pojavi kada kliknete pretragu dobijete mnoštvo sadržaja koji je sortiran na osnovu vaših aktivnosti, sačuvanih objava, lajkova, komentara ili jednostavno klikova. Algoritam prepoznaje šta vas interesuje i servira vam sadržaj za koji pretpostavlja da želite.
Ovo ne mora da daje uvijek ono što korisnik želi i onda je odluka pala da i korisnik odredi šta želi, a ne da drugi misle za njega. Zato je trenutno u isprobavanju mogućnost da jednim klikom na ikonicu sa desne strane polja za pretragu omogućiti da odaberu sadržaj koji će se prikazivati unutar Explore trake.
Šta će biti novina? Moći ćete da ono što vas ne zanima označite kao Not interested i izbacite iz vaše Explore sekcije. Pored toga, moći ćete da spriječite pojavljivanje neprimjerenog (sensitive) sadržaja, ukoliko ne želite da vam “iskaču” škakljive stvari.
Moći ćete i da čitav jedan tip ili kategoriju sadržaja svrstate u Not interested, umjesto pojedinačnog označavanja. Predviđeno je i filtriranje pojedinih riječi koje se nalaze u heštegovima, a moguće je dodati i emotikone koje želite da budu izbačeni iz onog što vam se prikazuje.
Naravno, kad kažemo da je moguće, još nije dostupno svima, a ne zna se kada će proći testna faza i kada će izmjene biti dostupne svim korisnicima, ili će se možda od njih odustati ukoliko se ne pokažu kao dovoljno dobre.