Šta kažete na opciju da vam reklame stižu i na zaključan ekran?
Da, neki će odmah pomisliti “Ni slučajno!”, ali svakako ima i onih koji ne bi imali ništa protiv toga da im telefon konstantno plasira oglase iz sfere njihovog interesovanja.
Za ove druge, dobra vijest je da i u Google-u isto razmišljaju. Radi se o kompaniji Glance, jednoj od najuspješnijih startapa u Indiji, koju je finansirao i Google.
Glance je zapravo aplikacija, ali takva da kad je počnete koristiti više je ne možete ukloniti sa svog uređaja. Bazirana je na principu da unutar Androida postavlja dinamički “lock screen” na vaš uređaj. To znači da postaje dio operativnog sistem na vašem telefonu i ne možete je niti izbrisati niti modifikovati.
Dobra strana njene implementacije, o kojoj je i riječ u ovom tekstu, je uravo ta da Glance možete podesiti tako da vam konstantno prikazuje određene informacije; od vremenskih prilika, preko poruka, do medijskog sadržaja. Ipak, njegov glavni cilj je marketing, tačnije precizno targetirane reklame jedinstvene za svakog korisnika.
Trenutno je dostupan na pojedinim jeftinijim uređajima na indijskom i nekim drugim istočnim tržištima, ali renomiranih brendova kao što su Samsung i Realme. Tu su i informacije da bi Glance mogao stići i do SAD, a odatle i širom svijeta.